Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Συνέντευξη από το food blog ‘’KOYKOYCOOK’’ και τη Ρένα Κώστογλου


αναδημοσίευση από το http://www.verianet.gr/blog/periorekseos

Ένα μικρό ταξίδι ως την Σάμο για να γευτούμε τις υπέροχες δημιουργίες της Ρένας Κώστογλου; Ποιος είναι έτοιμος; Σαλπάρουμε!

Ένα γευστικό, απολαυστικό ταξίδι μας προσφέρει η Ρένα μέσα από το food blog της, το koykoycook (koykoycook.blogspot.gr) το οποίο έχει πια μεγαλώσει και έχει μετατραπεί σε http://koykoycook.gr.

Από οικογένεια προσφύγων από το Μπόντρουμ της «γευστικής» Μικράς Ασίας, μεγαλωμένη σε ένα σπίτι όπου το φαγητό ήταν λατρεία, δεν μπορούσε παρά να ακολουθήσει τον μαγευτικό κόσμο της μαγειρικής!

Αν και ο πατέρας της δεν ήθελε η μοναχοκόρη του να ακολουθήσει αυτό το επάγγελμα, η ίδια, έπειτα από χρόνια δεν μπορούσε να κρατήσει πια μέσα της αυτό το πάθος το οποίο ξέσπασε κάποια στιγμή και την ώθησε να κάνει επιτέλους το όνειρό της πραγματικότητα.
Και, έτσι πλέον η Ρένα Κώστογλου, μαγειρεύει από την Σάμο και μοιράζεται με όλους μας τα μυστικά και τις δημιουργίες της στο koykoycook.gr. Η αγάπη της για την μαγειρική είναι μεγάλη. Η ίδια όμως δηλώνει ερωτευμένη με την ζαχαροπλαστική! Εξίσου έντονη είναι, βέβαια, και η επιθυμία της να γίνουν όλα κατανοητά από τους αναγνώστες της γι΄ αυτό και οι συνταγές αναλύονται βήμα-βήμα, με δικές της φωτογραφίες και αναλύσεις σε όλα τα στάδια παρασκευής.

Ας γνωρίσουμε, λοιπόν, στις παρακάτω σειρές λίγο παραπάνω την Ρένα Κώστογλου και το koykoycook. Αυτό που γίνεται αντιληπτό είναι ότι η μαγειρική και η ζαχαροπλαστική φαίνεται πως είναι κομμάτι της ζωής της. Και αν κάποιος έβγαζε ένα ηθικό δίδαγμα διαβάζοντας την συνέντευξη, θα ήταν να μην αφήνεις ποτέ και τίποτα να σε κάνει να πιστεύεις πως δε μπορεί το όνειρό σου να γίνει πραγματικότητα..


  1. Λίγα λόγια για μένα: Κατάγομαι από την Σάμο. Η οικογένεια μου ήρθαν πρόσφυγες στην Σάμο από το Μπόντρουμ της Μικράς Ασίας. Έχω 2 γιους. Γεννήθηκα στην Σάμο αρχές της δεκαετίας του ‘60 σε ένα σπίτι όπου το καλό φαγητό ήταν λατρεία… Η μητέρα μου μαγείρευε τα πάντα και ο αείμνηστος πατέρας μου με ωθούσε πάντα να δοκιμάζω καινούργιες γεύσεις και παράξενα εδέσματα.

  1. Στην καθημερινότητά μου.. Δουλεύω σαν μάγειρας - ζαχαροπλάστης τα τελευταία 7 χρόνια σε ξενοδοχεία του Νησιού μου. Τον χειμώνα δημιουργώ τούρτες και γλυκά για φίλους και γνωστούς .

  1. Στον ελεύθερό μου χρόνο.. Λατρεύω τις ταινίες (ειδικά αυτές που έχουν σχέση με την μαγειρική) , την μουσική( ξένη κυρίως) τα βιβλία και φυσικά το φαγητό…

  1. Όλα ξεκίνησαν.. Όταν ήμουν 18 ετών ζήτησα από τον πατέρα μου να σπουδάσω μάγειρας αλλά δεν ήταν αυτό το επάγγελμα που ήθελε για την μοναχοκόρη του. Έτσι ασχολήθηκα με την εκμάθηση γλωσσών/υπολογιστή και τα τουριστικά επαγγέλματα. Υπήρξα στέλεχος τουριστικών γραφείων για πολλά χρόνια.
Πριν 7 χρόνια τα παράτησα όλα και μπήκα σε μια κουζίνα θέλοντας να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα. Την επομένη χρονιά γράφτηκα στο Δημόσιο ΙΕΚ Σάμου για να πάρω πτυχίο μάγειρα. Αγαπώ την μαγειρική αλλά είμαι ερωτευμένη με την ζαχαροπλαστική. Το πρώτο μου blog μου ξεκίνησε σαν άσκηση στο μάθημα των υπολογιστών της σχολής…

  1. Το όνομα του μπλογκ… ( koykoycook.blogspot.gr) Το όνομα του ξεκίνησε σαν αστείο koykoy –cook, για μένα σημαίνει τρελο-μάγειρας … 9 μήνες μετά και με 100.000 επισκέπτες αγόρασα δικό μου Domain και «μετακόμισα» στο www.koykoycook.gr

  1. Μέσα από το μπλογκ… Μέσα από το koykoycook δίνω συνταγές, δικές μου και της μητέρας μου αλλά και καταξιωμένων συναδέλφων ξένων και ελλήνων. Όλα μαγειρεύονται από μένα και φωτογραφίζονται βήμα βήμα με σκοπό η ελληνίδα νοικοκυρά να φτιάχνει συνταγές που <βγαίνουν> χωρίς να πετάει υλικά και κόπο.

  1. Πόση ώρα αφιερώνεται καθημερινά στο μπλογκ; Αφιερώνω αρκετές ώρες καθημερινά ειδικά τον χειμώνα που δεν δουλεύω. Έχω ανεβάσει πάνω από 600 συνταγές. Το σάιτ περιέχει ένα ευρύ φάσμα ελληνικών και ξένων συνταγών.
Στα 2 χρόνια και 4 μήνες που υπάρχει το Koykoycook.gr έχει πάνω από 2.600.000 επισκέπτες. Το πρώτο πειραματικό blog, εξακολουθεί να υφίσταται στο διαδίκτυο, με πάνω από 300.000 επισκέπτες μέχρι τώρα.

  1. Δεν μπορώ να αντισταθώ γευστικά… Δεν μπορώ να αντισταθώ γευστικά σε οποιοδήποτε πιάτο αλμυρό ή γλυκό ..

  1. Το αγαπημένο μου φαγητό και γλυκό: Δεν έχω αγαπημένο πιάτο αν και στα γλυκά είμαι φαν της σοκολάτας.

  1. Οι γεύσεις που αγαπάτε περισσότερο… Λατρεύω να χρησιμοποιώ μπαχαρικά και γλυκό Σαμιώτικο κρασί στα φαγητά μου. Έχω φτιάξει ως και παγωτό με Νέκταρ Σάμου..

  1. Ποιο είδος μαγειρικής σας ελκύει περισσότερο; Από πού επηρεάζονται συνήθως τα φαγητά σας; Η ελληνική μαγειρική με συναρπάζει ιδιαίτερα και φυσικά μετά έρχεται η Ιταλική κουζίνα.

  1. Στην μαγειρική μου χρησιμοποιώ πολύ συχνά.. Λατρεύω τα θαλασσινά κάθε είδους (άλλωστε είμαι νησιώτισσα).

  1. Η αγάπη και η ενασχόλησή μου για την μαγειρική ξεκίνησε..
Πάντα η μαγειρική αποτελούσε για μένα καταφύγιο. Με έκανε ευτυχισμένη και συνεχίζει να το κάνει σε επαγγελματικό πλέον επίπεδο. Πρόσφατα έδωσα εξετάσεις πιστοποίησης πτυχίου και πήρα πτυχίο με βαθμό 20.
  1. Όσον αφορά την μαγειρική/ζαχαροπλαστική θα ήθελα να μάθω περισσότερα για..
Διαβάζω και ενημερώνομαι συνέχεια για τις εξελίξεις στην μαγειρική και την ζαχαροπλαστική .. Ειδικά αυτό τον χειμώνα πειραματίζομαι πάνω στην καραμέλα σε όλες τις μορφές της.
  1. Θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας ένα μυστικό σας για την μαγειρική;
Ένα μυστικό που θα ήθελα ειδικά να μοιραστώ με τους αναγνώστες σας προέρχεται από την ζαχαροπλαστική και αφορά τις τούρτες. Μην φορτώνετε τα γλυκά σας με διακόσμηση Διαλέξτε τα χρώματα που θα τα διακοσμήσετε και μην κάνετε υπερβολές. Η διχρωμία ή η τριχρωμία είναι αισθητικά καλύτερες.
Αν φτιάχνετε τούρτες με ζαχαρόπαστα κάντε ένα σχέδιο από την αρχή που θα μπουν οι φιγούρες από ζαχαρόπαστα και αποφύγετε την «πολυκοσμία». «Ουκ εν τω πολλώ το ευ», που έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.

  1. Έχετε συμμετάσχει σε διαγωνισμούς, εκδηλώσεις ή φεστιβάλ; Έχετε παρουσιαστεί σε κάποιο δημόσιο μέσο;Συνεργάζομαι τα τελευταία χρόνια με τον Athina 9,84 και την εκπομπή της Νάντιας Σκεπετάρη menu ala carte(ραδιοφωνική εκπομπή –Σάββατο και Κυριακή το μεσημέρι). Επίσης, έχω παρουσιαστεί στην Σαμιακή τηλεόραση αρκετές φορές .

Έχουν γραφτεί άρθρα για μένα στο www.storieumane.gr και στην ελευθεροτυπία ( http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=381964). Για ένα χρόνο περίπου δημοσίευα σε εβδομαδιαία βάση συνταγές μου στοwww.artnouveau.gr. Είχα συνεργασία με το http://www.voicewebradio.com/ . Επίσης έχω δημοσιεύσει αρκετές συνταγές μου στο περιοδικό <Στείλε την συνταγή σου > (εξώφυλλο τα Χριστούγεννα του 2013). Συνεργάστηκα με την εταιρεία Mastelo στην Χίο με συνταγές που δημιούργησα για το υπέροχο αυτό τυρί ( γλυκές και αλμυρές).


  1. Άμα σας δινόταν η ευκαιρία να εξελιχθείτε παραπάνω σε αυτόν τον γαστρονομικό τομέα, με ποιον τρόπο θα θέλατε να εξελιχθείτε;
Στα άμεσα σχέδια μου είναι να μπορέσω να φοιτήσω σε μια σχολή ζαχαροπλαστικής και έτσι να γίνω ολοκληρωμένη ζαχαροπλάστης και να αποκτήσω στο μέλλον ένα δικό μου μαγαζί με γλυκά που θα έχει σκοπό την ποιότητα των υλικών και όχι την ποσότητα.

  1. Ο/οι μάγειρας/-ες που παρακολουθώ πολύ, ακούω και εμπιστεύομαι και που θα ήθελα να γνωρίσω από κοντά…
Παρακολουθώ από κοντά αρκετούς ξένους και έλληνες μάγειρες .. Η αδυναμία μου είναι ο Βαγγέλης Δρίσκας ,ο Ηλίας Μαμαλάκης και ο Gordon Ramsey.
  1. Ποια είναι η γνώμη σας για τους σεφ που μαγειρεύουν στην τηλεόραση;
Όσο για τους σεφ που μαγειρεύουν στην τηλεόραση καλά θα ήταν να προσαρμόσουν τις συνταγές τους σε απλά ελληνικά καθημερινά υλικά που βρίσκονται μέσα στο ελληνικό σπίτι (οι συνταγές τους να είναι απλές και οικονομικές και όχι πολύπλοκες).
  1. Food blogs υπάρχουν πολλά... Γιατί κάποιος να επιλέξει το δικό σας; Τι είναι αυτό που κάνει το δικό σας μπλογκ να ξεχωρίζει από τα άλλα και μπορεί να κινήσει το ενδιαφέρον των αναγνωστών;
Θα πρότεινα τις συνταγές του Koykoycook.gr στους αναγνώστες σας για ένα και μοναδικό λόγο .. Αν ακολουθήσετε τις οδηγίες μου θα φτιάξετε εξαιρετικά πιάτα. Εδώ δεν υπάρχουν μυστικά που δεν γράφονται. Οι συνταγές μας επεξηγούν με λεπτομέρεια τα πάντα.
  1. «Μαγειρεύω» τι περικλείει για εσάς αυτό το ρήμα; Μαγειρεύω σημαίνει για μένα ΖΩ.
H μαγειρική είναι πάθος , είναι αγάπη ,είναι έρωτας και όχι καταναγκαστικά έργα. Όταν βάλεις αγάπη σε αυτό που φτιάχνεις ο άλλος το καταλαβαίνει. Και φυσικά η καλή παρουσίαση παίζει ρόλο. Μην ξεχνάμε ότι το μάτι χορταίνει πρώτο που έλεγε και ο πατέρας μου.
  1. Το μότο που συνοδεύει την ζωή σας.. Όσο για το μότο που διέπει την ζωή μου … «Η γνώση είναι δύναμη» .Είναι κάτι που μου επαναλάμβανε συχνά ο πατέρας μου.

  1. Οι γνώσεις μου για την μαγειρική προήλθαν… Στους γονείς μου οφείλω τις γεύσεις μου και την αγάπη μου για το φαγητό.



Η Ρένα Κώστογλου μοιράστηκε μαζί μας μια συνταγή από το koykoycook. Μια υπέροχη συνταγή που όπως μας είπε,Δημιουργήθηκε μετά από μια συζήτηση που είχε με μια φίλη του Koykoycook.gr. Της ζήτησε να της προτείνει μια συνταγή νηστίσιμη που να περιέχει ταχίνι αλλά και σοκολάτα και όχι κακάο.
Έτσι βγήκε αυτό που θα δείτε εδώ! (πατήστε επάνω για να δείτε την συνταγή)


Το koykoycook και την Ρένα Κώστογλου μπορείτε να τα βρείτε εδώ:


Ευχαριστώ πολύ για την συνεργασία και τον χρόνο σας,
Τσαλκιτζή Δήμητρα,

Love to hear what you think!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου