Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Lightning bolts - Ο Nick Cave τραγουδάει για την Αθήνα της εξαθλίωσης (Video)


Το νέο του τραγούδι με τον τίτλο «Lightning Bolts» παρουσίασε στο Internet ο Αυστραλός 

τραγουδοποιός  Nick Cave, οι στίχοι του οποίου είναι αφιερωμένοι στην Αθήνα της κρίσης.

Το τραγούδι του Nick Cave και των Bad Seeds, έχει αναφορές στις πορείες και τα επεισόδια της Αθήνας, αφού είναι γνωστή η αγάπη του για την Ελλάδα, όπου την επισκέπτεται όχι μόνο για συναυλίες, αλλά και για διακοπές.
«Δύο κεραυνοί ήρθαν στο δωμάτιο μου, δώρο από τον Δία… Στην Αθήνα η νεολαία κλαίει από τα δακρυγόνα, αλλά εγώ μαυρίζω στην πισίνα του ξενοδοχείου μου …. Οι κεραυνοί μου είναι χαρά που μου έδωσε ο Δίας, και στο λίκνο της Δημοκρατίας ακόμα και τα περιστέρια φοράνε αντιασφυξιογόνες μάσκες .… Οι άνθρωποι δεν επιστρέφουν, τους βλέπω τα βράδια να κοιμούνται και κλαίνε ακατάπαυστα, όχι από τα δακρυγόνα... αλλά γιατί είμαστε χαμένοι πια...».


http://www.thesout.gr

Love to hear what you think!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου